16 Januari

Nu har jag äntligen kravlat mig upp från sängen..jobba inatt så då brukar jag sova längre än vanligt ;) Kan inte somna om direkt när jag kommer hem från jobbet , så ligger vaken kanske 1 timme..kunde ej sova inatt så bra eller, sov max 1 ½ timme innan klockan ringde...

Nu ska jag iaf göra mig nå gott att äta, kanske göra en fylld baguette...och så blir det bullbakning idag ist ;) Gjorde andra saker igår, så blev dt försent för nå bullar..och en lång promenad! Äntligen så är dt inte lika kallt! Nu kan man vistas ute utan frysa ihjäl ;p

Ska sätta på filmen Sommarn med Göran, har inte sett den..så tänkte mysa med gott och se den innan jag gör nå annat idag :)

Ha en bra dag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0