4/2

Guuu så trött jag e på denna snö! Inatt när jag gick upp för att köra till jobbet så såg jag knappt 1 meter framför mig..oplågade vägar överallt och snöflingor stora som jag vet inte vad...nee uscha..

Har iaf fått jobbat en del på sistone, men idag kom chefen hem från Thailand så blir lugnare på jobbfronten..ledig imorgon iaf, jobb lördag...:)

Hoppas på att ett annat jobb dyker upp innan sommarn, e lite trött på Orsa nu, känns lite ensamt ibland här..;p

Iaf..så tycker jag ALL denna SNÖ kan smälta bort och våren ska komma!

Eller...den 19 Maj ska komma, då jag, morsan, farsan, brorsan och hela hans familj sticker till Spanien, Alicante :)

Ser dt inte härligt ut? ;)



Nu ska jag nog ta mig nå gott och smaska på..känns rätt skönt att jag inte behöver gå upp 03.00 inatt...kan jag vara uppe och uggla lite ;p




E han inte för go? :)













Kommentarer
Postat av: J och H

aha det är på så vis..:) det ser underbart ut i spanien..:)

2010-02-04 @ 23:20:06
URL: http://olssonj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0