Valborg

Jaa då var dt valborgsmässoafton igår..och den började med att jag, Erika och Sandra åt goo mat tillsammans här hos mig. Satt ute i det fina vädret..:)


Sedan fortsatte vi våran resa upp mot skogen och Älvdalen ;)
Medans Erika hämtade Pettan i Sälen så gick jag och Sandra upp till Jocke och Sofie :)
Tog oss en öl och satt ute i det underbara vädret...

 

Senare ramlade dt in mer och mer folk och grillen kom igång ;p

 
 



Örjan och Pettan var dom första som hoppade i badtunnan :p
 

Medans vi väntade på att dt skulle bli varmare innan vi hoppa i..satt vi inne och myste ett tag :)
 
 

Sedan hamnade en del av oss i tunnan..och d var riktigt varmt, närmare 40 grader :) Skönt..




Satt där ett bra tag..tror jag kom upp vid halv 1-1 tiden...sedan var dt fest inne ett tag te innan d var tack och godnatt för mig..haha...Tror jag även somnade till inne i soffan där ett tag innan Erika och Sandra tog med mig hem te Pettan för att sussa..haha

Kan ju säga att jag inte mått så bra idag..men då får man skylla sig själv ;p

Trevlig kväll iaf!





Vakna rätt tidigt idag..så vid 10 tiden så var vi på väg från Älvdalen...åkte hem bara för att byta om och få nå mat i sig..sedan begav vi oss till Rättviks marknad :)
 

Otroligt väder idag med, har precis känts som en sommardag ♥
Var i Rättvik nån timme..där det blev Langos, gott..kom hem med strumpor, brända mandlar och en väska ;)

Somna i bilen hem så tog mig även tupplur när jag kom hem...kändes dt behövdes..blev inte så många timmar sovandes inatt..

Har börjat läst en ny bok nu...
Magdalena Graafs - Det ska bli ett sant nöje att döda dig


Hittills så är den riktigt bra, e ju en sann historia...så ska ta mig lite mat i magen, sedan mysa ner mig och läsa vidare..

Hoppas alla har haft en bra dag..




~Like if I was just nobody
would I still be such a mess
if I would i'd never confess
and there's you with all your sorrowns
all those tears behind blackened eyes
you hide behind your fake disguise...








Kommentarer
Postat av: Zhandra

Den boken har jag. Den är ganska bra :)

2009-05-02 @ 17:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0