Tisdag

Idag har d vart en rätt tråkig dag..gick upp 3 i natt igen för att jobba..kom hem 9 på morgon...åt lite och la mig för att sova ca 2 timmar...men kände mig då inte utvilad när jag vaknade...man blir ju bara mera trött..men vill inte sova hela dagen eller..
Ska upp inatt med och jobba :) Tror dt är jobb till på torsdag..sen får vi se när d blir mera jobb, har lite dagar då och då nu..sedan 3 veckor i juli...sen sitter jag och grubblar vart jag ska ta vägen till hösten..vill då inte sitta fast i Orsa hela mitt liv..kanske Karlstad eller nå..jaa vi får se, bara man får tag på jobb så...:) Har även funderat på utbildning men vet inte än vad...jobbigt detta :/
Är så sugen på en liten resa nånstans i höst oxå, Paris, London eller nå varmt ställe...bara komma bort lite :) Bara jag får nån med mig så :)


Annars har d inte hänt mkt idag...var ner till banken idag och prata om mitt pensionssparande..väldigt intressant...får nog ta upp dt mera sen när man har fast jobb..

Finns ju inte så mkt som händer här precis...till helgen var d iaf cruising i Orsa m.m..studentbal i Mora så kanske ska åka in och kika på alla fina...:)

Tror dt skulle bli härligt väder ihelgen med så får väl ligga ut och steka i sola...saknar Olssons Brygga i Arvika när dt är så härligt väder...bara ta sig en öl och sitta och mysa, riktigt fint där :) SKa ta mig en tur dit i sommar...även mysa med lille Sigge..snart kommer parveln...inte långt kvar nu ♥ Är säkert lika söt som faster..;) hehe

Nu ska jag ta mig lite jordgubbar och kika om dt är nå på tvn
Bye..


Var och fiskade en kväll förra veckan vid en stuga....och hittade detta konstiga i ett träd? Vad tusan är d??! Vet inte om det bara är nå konstgjort dom satt upp för vette tusan vad dt är för slags djur? Äkligt var d iaf...;p

 










Kommentarer
Postat av: Jessica

Vart jobbar du? När fick du jobb?

Näe, vill verkligen att du kommer! Saknar dej otroligt mycket <3 det har varit jätte mycket: hade ungefär 30 saker (prov, redovisningar, inlämningar) på 4 veckor! Men är inne på sista veckan nu och har bara 1 prov kvar och två redovisningar. Så skönt att äntligen vara färdig!

Men attans att du kanske inte kommer, har verkligen sett fram emot det. Ville att du skulle hänga en ros på halsen på mej och sen festa skallen av dej med mej på Bryggan sen! :P

Försök verkligen att komma! kram <3

2009-05-26 @ 22:17:40
URL: http://jessicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0