Söndag

Idag har jag inte gjort mkt...känner mig rätt pigg..förutom att jag är rätt trött..tänkte jag ändå skulle ta och ställa ut våra nya utemöbler..e rätt ok väder..:)


Gårdagen var trevlig med Lisa, haha en riktig tokfia..tror jag inte har skrattat så mkt på länge som igår..hon får en alltid på bra humör och dt behövs ibland...Är så mkt som snurrar runt i mitt huvud nu..

Kom till henne vid strax efter 8 så vi satte oss ner för att kika på Robinson och Anna..:)
Drack och proppa i oss massa gott ;)

Sedan gjorde Lisa iordning sig för kvällen...

ooo jag satt och var smakråd ;p




Våran plan för kvällen var att gå in till Ishallen för dt skulle vara nå underhållning där med dans och olika band..Lisa bor ju typ nån meter bara från hallen så d var ju perfekt..tror vi kom iväg vid strax före 12..men när vi ska betala så tar dom ikke kort, så då kom vi på planen att ta cykeln in te centrum..för att gå skulle ta rätt lång tid ;p

Haha så jag var chaffisen och Lisa satt bak...vi skratta så mkt så att  vi knappt tog oss nånstans..men te slut så fick jag fart och vi var på väg haha..folk undra nog vad vi höll på med ;p

Här kommer en lite film..när vi hade anlänt in till centrum haha ;)
Dt är oootroligt hemskt och höra sig själv på film...;s



I alla fall..så kom vi till slut in i hallen...men tyvärr var dt inte så mkt folk som vi hade hoppas på..sen var d ju mest äldre..men vi hade roligt ändå ;p
Tänkte vi skulle gå in till puben för en drink..men kön var såååå låång..så då kom vi på att vi kunde gå hem te Lisa för att dricka upp dt sista vi hade kvar där...Per (Lisas karl) måste nog tyckt vi var knäppa som sprang ut och in ;p

Väl inne igen..så satte vi igång lite music...men inte vad som helst..utan hör körde vi på med Mumin haha...kommer en snutt här med Lisa, tokunge ♥



En bild där vi var något normala ;)


Sedan gjorde vi sista försöket..så vi gick in igen till hallen och denna gång var d faktiskt mera livat, eller så var vi mer fulla haha ;)
Var ute på stora dansgolvet och körde lite bugg..sedan drog vi in oss te puben där d var full fart..o varmt! Men bättre musik iaf..träffa även lite folk man inte hade sett på länge :) Tog oss en dricka och njöt..

På stora dansgolvet..
 

Sista låten inne på puben..Ebba Grön..var rätt bra drag där på slutet :)



Var en trevlig kväll med många skratt ♥

Träffa även min moster och hennes karl, så dom åkte med hem...vi körde lite allsång på vägen hem, så farsan blev säkert dövare efter den bilresan ;p

Kom hem, la mig och somna som en stock :)

Nu ska jag gö lite käk..sedan blir d nog en uppfriskande promenad :)

Kram








Kommentarer
Postat av: Elin

Rolig med videoinlägg :) puss puss

2009-05-12 @ 17:57:06
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0