Sol och grillning..

Började dagen med att jag åkte till Erika och Pettan..sedan tog vi oss en tur ner till det nya fiket...tog oss lite gott och myste :)


Har ju vart så härligt väder ute..så vi bestämde oss för att åka en lite sväng med bilen..vi hamna till slut vid Storstupet

 
Fin utsikt..:)




Efter vår lilla visit där..så bestämde vi oss för att grilla och ta oss en kall en..d var ju iaf ölväder ;)
Så vi stack ner för att handla hem lite gott...så dt blev grillade fläskkotletter, majskolvar, svamp, sås, sallad och goo potatis te..;)


 
Min överfulla tallrik...;p


Slutade kvällen med lite kortspel och hockey på tvn...sedan hitta vi nån gammal trhiller film vi såg, var inte särskilt bra..:p

Var iaf en riktig mysdag


Nu ska lille jag bädda ner mig..ska bli riktigt skönt..ska se nåt Vänner avsnitt först..;)

Gonatt..






Kommentarer
Postat av: Lisa

Tjoho! de är fint, allt bra me dig?

Som vanligt har jag inga direkt planer, funderar lite på om välgörenhetsgalan i ishallen hade varit skoj, har du några planer? hur är det med benet förresten?? puss puss

2009-05-07 @ 16:04:34
URL: http://puellaparva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0