Mors Dag

Var en trevlig dag och kväll igår..började med att vi åkte upp till Tallhed för att se på Dragracing, var riktigt varmt på fältet...men var roligt och se lite bilar och motorcyklar :)





När vi kom hem så gjorde vi iordning goo mat och satte oss ute och tog oss en öl...:)

 

Sedan stack vi bort till Jonas på förfest..satt där ett tag och hade trevligt...tills vi åkte vidare ner på byn :)


Jag och Erika sprang direkt för att kissa när vi kom ner...hann med lite tokbilder oxå ;p


Efter ha kikat lite bilar och träffat massa folk..så hamna jag och Erika i en bil med Rosen och gänget :)
  
  
  

 

Sedan åkte dom hem för Rosen skulle upp och jobba rätt tidigt..så vi tog en tur på stan och träffade på Jens och Jocke..så vi hängde på dom hem för att hämta öl, så satt vi där ett tag och lyssnade på när Jocke sjöng och spela gitarr..:) Kan lägga upp ett videoklipp senare..:)



Runt 3 tiden pallrade vi oss hemåt mot Bergvägen...Erika tog sin cykel hem och jag la mig och sussade...men var iaf en bra dag, perfekt väder med :) Så härligt...

Idag har jag legat ute i solen...helt otroligt väder idag, nu är d verkligen sommar :)
Vid 1 tiden på dagen så åkte vi ner till mormor, där hela släkten nästan kom för att äta smörgåstårta...

Nu har jag bara legat ute sen jag kom hem...ska ta mig nåt att äta och se vad tvn har att erbjuda..:)

Kram kram




~Det skulle bli för tomt om ingen fanns där
som värmde mig i natten
Men jag skulle aldrig ha tålamod nog
att bli förstådd
ingen känner mig
så väl som du
Jag skulle fastna i min ensamhet igen
om du lämnade mig nu..







Kommentarer
Postat av: Wysteriia

åh har det varit dragracing i helgen, o det missade jag! :P typsikt. haha :D

2009-06-01 @ 23:45:09
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0