Måndag

Gick upp kvart över 3 inatt för att börja jobba 04.00 imorse...kom hem 7 och la mig för att försöka sova nån timme till..men var ju så härligt väder ute så tog sin tid innan man slumra in..;p

Gick upp vid 11 tiden och möttes av farsan som hade köpt två fiskespön te mig, kast och metspö..bara mina ;) Så vi bestämde att vi ska åka och fiska regnbåge på söndag :)

Hjälpt farsan lite ute med småsaker innan han stack på jobb...sedan passade jag på att sola, så legat 2 timmar och myst ute :) Otroligt väder idag..riktigt sommar väder...

Senare mot dagen så satte jag igång och målade slipers ute och krattat...så kom morsan med jordgubbar och grädde så vi har mumsat i oss dt också...:)

Nu ska jag ta mig en dusch innan revyn med Dag-Otto börjar på 4:an..så blir dt jobb inatt med..:)

Kram kram







Kommentarer
Postat av: Anonym

fisaren haha

2009-05-26 @ 11:10:12
Postat av: Jessica

Va härligt att du äntligen skrivit! Varit inne och kollat varenda dag :) Saknar dej gumman! Kommer du på min student? Den 11-12?

2009-05-26 @ 16:14:41
URL: http://jessicolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

aldrig hört en sån kulspruta iaf, hehe :P

2009-05-28 @ 02:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0