Dragracing och cruising

Idag blir d dragracing uppe på Tallhed med Erika och morsan...är ju toppenväder med, perfekt ;)
Senare mot dagen kanske vi ska åka in en sväng till Mora och se på balen..annars ska vi ju oxå kika på cruisingen ikväll i Orsa.. nån öl blir dt oxå..:)

Förra året åkte jag flak med massa folk....sedan tog polisen oss så alla fick lov att hoppa av, såklart var jag så klantig som vanligt och ramlade nerför flaket och skrapade upp båda knäna haha..måste ha sett rätt roligt ut ;p

Lite kort från förra året..
 
  
 

Ne nu ska jag proppa i mig lite spagetti o köttfärssås...sedan bege oss till Tallhed :)

Ha en fin dag!
Kram




Kommentarer
Postat av: Anonym

fisit något idag då kulsprutan? ;P

2009-05-31 @ 10:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0