Torsdag

Idag gick jag upp i tid för att följa med Erika in till Mora..hon skulle nämligen vara barnvakt till hennes syster dotter Linnéa som är 1 år :)

Världens sötaste :)


Erika klädde på na kläder så tog vi en sväng med barnvagnen, tog nån minut bara så sov hon så sött :)



Inte lite goo väl? :)



Måste ju erkänna att man längtar mer och mer till den dagen man har egna barn ;)


När  vi kom in igen så satte sig jag och Erika för att spela lite Wii som dom större barnen hade..var ett tag sen nu, förr satt jag jämt med dt dära..bowling, tennis, baseball m.m..riktigt skoj :)

Jag och Erika spela iaf bowling och tennis mest..kan ju erkänna att jag klådde Erika mer än vad hon klådde mig ;p

Men livsfarlig e hon..i tennis flängde hon med den dära Wii kontrollen så jag trodde jag verkligen skulle få mig en redig käftsmäll ett tag ;p haha

 
Jag mohahaha ;p



Nu har jag vart och handlat lite och lagat denna goa mat...kycklingfilé med wok grönsaker ris, mumma ;)


Så ska hugga in på den..
Sedan ska jag och morsan åka upp till Erika och Maggan och hälsa på lite..kanske få nå gott fikabröd? ;)

Puss




~You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away~













Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej hopp! Jaa varför inte de vore trevligt=) vid vilken tid i så fall?? puss&Kram

2009-03-13 @ 21:55:34
URL: http://puellaparva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0