Tisdag

Jaa denna dag börja med att jag vakna av att jag hade så ont i halsen..och inte blivit bättre..utan nu har jag ännu ondare..fast brukar ju bli värre mot kvällen :/ Vill verkligen inte bli sjuk..

Annars så har jag idag:
♥ Tagit reda på tvätt
♥ Diskat
♥ Ringt på ett jobb
♥ Ringt till alfakassan..(omöjligt och komma fram..)
♥ Tagit reda på lite saker om mina skattepapper från Norge
♥ Hämtat morsan från jobbet
♥ Gått en promenad
♥ Hälsat på mormor och lagat tacos med henne
♥ Installerat en antenn till min tv..

Lite har jag gjort idag iaf...men e rätt besviken på min tv..köpte en antenn för att kanalerna ska kunna funka..så koppla in digital boxern osv..o allt funkar...men så e dt nå riktigt irriterande ljud i bakgrunden när man kollar på tvn som överröstar allt så man hör nada vad dom som säger på tvn..skoj :S

Så imorgon måste jag ringa nån som kan detta och fråga hur jag ska göra..för så kan jag ju inte ha d ;p

Nu har jag krypit ner under täcket..ska gotta mig i lite salta pinnar och Vänner..hoppas verkligen jag e piggare imorgon..


Kram kram














Kommentarer
Postat av: Elin

Tja snygging! Dags att pallra dig ner och simma snart igen va?! ;) PUSS

2009-03-18 @ 09:42:37
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Lisa

Tråkigt att du inte mår riktigt bra än=/ men du får krya på dig så vi kan ses snart igen=) eller hur leni?? puss

2009-03-18 @ 22:26:33
URL: http://puellaparva.blogg.se/
Postat av: Elin

Jobbigt. Känner du dig bättre nu? Hoppas! PÅ fredag jobbar jag sju till fyra. Funderar du på att kika förbi? :) puss baby

2009-03-19 @ 09:58:06
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0