Söndag..

Jaa då var dt söndag igen..och tycker alltid denna dag e seeg och tråkig..:/
Det enda som har vart uppiggande idag är det underbara vädret..strålande sol och varmt :)



Åkte upp till Erika med saker hon hade kvar här sedan igår..och så tog vi oss en promenad...kände dt hjälpte mot min huvudvärk som jag har haft hela dan..vet inte va dt beror på, gårdagen blev ju faktiskt rätt lugn :)


Erika kom hit igår kväll så gjorde vi iordning oss för att åka in til Lisa i Mora..

Kom dit vid 7 tiden..plocka fram massa gott, ost, kex, frukt och räkor..kikade på melodifestivalen, e inte så intresserad men man fick ju nästan kika ändå ;p


Efter melodifestivalen så toka vi oss lite och prata i allt och ingenting..drack och sjöng karaoke..haha det måste nog ha hörts ända ut te korridoren..stackars grannar ;p
Men skoj var d :)
 ♥


Sedan begav vi oss ner till krogen...
Vi fjanta oss lite ute i korridoren i väntan på våran chaufför gjorde sig klar :)


Vela fram och tillbaka om vilket ställe vi skulle gå in på..blev till slut Lilla Krogen..men var ju inte så skoj där inne..inte spec mkt folk..Så vi ångra lite att vi inte stannade hos Lisa istället och fortsatte våran karaoke sjungning ;)
Men rätt så trevligt hade vi ändå :)


Tack för den kvällen tjejer ♥

Nu har jag fått i mig mat..så nu ska jag dricka denna smoothie som jag har gjort av, fil, hallon och banan :) Gottigott..


Jag slängde bara i lite på måfå...
Men hitta även dessa recept..:)

Smoothie med banan, frukt och bär


Ingredienser
Portioner: 1 person

Hallonsmoothie
2 1/2 dl vaniljyoghurt eller mild naturell youghurt
1/2 banan
1 dl frysta hallon

Blåbärsmoothie
2 1/2 dl vaniljyoghurt eller mild naturell youghurt
1/2 banan
1 dl frysta blåbär

Fruktsmoothie
2 1/2 dl vaniljyoghurt eller mild naturell youghurt
1/2 banan
1 kiwi, persika eller mango (skalade och utan kärna)

Smoothie med banan, frukt och bär

Tillagningstid: Max 7 min
Svårighetsgrad: Lättlagat

Gör så här

1. Lägg yoghurt, skalad banan och bär eller frukt i en mixer. Mixa till en slät smoothie. Servera genast.


Dom e goa och mättsamma :)

Nee nu ska jag mysa ner mig under täcket och kika nån film..orkar inget annat ;p

Puss och Kram











Kommentarer
Postat av: Anna Lundh

Guuu va skojjsigt ni verkar haft!! Vad fina ni är på alla bilder!!!

Pusss

2009-03-15 @ 22:25:48
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0