Lördag

Jaa idag sov jag ut..men vakna flera gånger på morgonen av alla konstiga drömmar...herregud...vaknar jag och somnar om så drömmer jag bara massa tok..imorse var dt iaf om min gamla klass på gymnasiet..vi var i Sthlm på nån restaurang och skulle äta..sedan så sprang jag och gömde mig på en skohylla..satt bara där..efter så var jag ute på gatan och skulle hämta vatten i en hink..asså vad får man allt ifrån? haha

Nee inga såna drömmar inatt tack..;p

Annars så började jag jobba 15.00 nere på bowlingen idag..i restaurangen som servetris, även baren senare mot kvällen..cider, öl osv e ju inga problem..men när dom beställer drinkar hit och dit..e ju inte fullt lika roligt när man inte kan allt..haha men var ju fler som jobba så dom fick ta de beställningarna..:) Men man lär ju sig så småningom :)

Det gick iaf bra..rätt mkt folk ikväll, slutade 23.00..så kom Erika så fick jag åka med henne hem..gjorde iordning te och skorpor så satt vi hemma hos mig och snacka lite skit ett tag..bestämde att vi skulle laga en paj åt oss imorgon te lunch..spännande ;p

Ingen aning när d blir jobb nästa gång..kanske nästa lördag, e ju bara helg jobb..


Nu har jag satt på mig myskläder..öppnat en kall öl och ska sätta på nån bra film..eller några Vänner avsnitt..vi får se ;p

Puss ♥






Kommentarer
Postat av: Lisa

självklart vill jag hänga med och simma nån dag i veckan=) vi får väl boka in någon dag, jag kan nästan alla dagar=p hehe puss

2009-03-08 @ 12:45:58
URL: http://puellaparva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0