Lördag


Idag känner jag mig piggare i förkyldningen...bara lite trött
Morsan & farsan åkte tidigt imorse för att fiska..blir borta tes imorgon, så har hela huset för mig själv..riktigt skönt :)

Annars idag har jag...

♥ Tagit reda på disk
♥ Dammsugit
♥ Kika hockey..
♥ Gjort mat
♥ Bakat

Maten idag blev marinerade fläskkotletter med strips, sallad och béasås :) Var riktigt gott och mätt blev jag..;p


Tänkte när ändå ungnen är varm..så kan jag väl slänga ihop en kladdkaka..så blev ju en sån oxå..helt hopplös på dom hehe ;)


Ska vispa grädde till kakan sedan så det är klart tills Erika kommer hit ikväll..vi ska kika på Robinson, sedan ska jag göra ansiktsmask och ordna naglarna på henne..lite myskväll :)


Ska ta reda på all röra i köket som jag har stökat till med..;p Sedan kika klart på hockeyn...fastna förut framför tvn..dt är Färjestad - Skelleftå som spelar..tror d står 4-0 nu till Färjestad..:)

Hoppas ni får en trevlig lördag!

Kram



Föresten..saknar Arvika väldigt mkt :/










Kommentarer
Postat av: Elin

Guu så mumsigt =) puss gumman

2009-03-23 @ 19:19:48
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Lisa

tackar leni=) jo de är fint, allt bra själv? du har varit lite dålig på att blogga på senaste=P sen måste vi ju simma snart. hoppas du e frisk nu bara. puss puss

2009-03-29 @ 00:15:17
URL: http://puellaparva.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

mums vad gott, så söt bild :D

Ha en fortsatt jätte bra kväll!

2009-04-01 @ 21:36:28
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0