Fredag

Fredag idag då..och nu har min förkyldning brutit ut ännu mera..inge ont i halsen längre, men tung i huvudet och snorig..usch och blä ;p

Satte klockan på ringning imorse för att kika på Anna på nyhetsmorgon imorse..hon e ju en av deltagarna i Robinson, börjar ju imorgon på tv 4 så ska ju såklart kika :) Spännande..

Igår var jag, Erika och Pettan till Falun, kika runt lite, åt go mat på Kina, fika och sedan på kvällen blev vi bjudna på tacos hem till Örjan och Johanna :) Trevlig dag!

Lite bilder från gårdagen:
 
 
 



Fick även en tidigare födelsedagspresent av Erika, dessa 2 böcker...
 

Mötley Crue - The Dirt och Jenna Jameson - Att älska som en porrstjärna

Var ju mest ute efter Mötley Crue då..hehe men man fick köpa dessa två i en box, så fick den av snälla Erika :)



Ikväll blir dt lugnt, har vart ner och handlat hem lite gott..så ska kika tvn och gotta mig i godis och kurera mig så jag blir frisk :)

Nu ska jag faktiskt ta med mig Mötley Crue boken ut och sätta mig i solen :)

Ha en bra dag!

Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0