Fredag

Jaa idag har jag fått en del gjort iaf..
Vakna först halv 8 imorse av att katten stod och jama som en tok utanför dörren...kul...sen när man väl skulle gå upp och se vad han ville så springer han bara runt och drygar sig...Skönt den dagen man har eget så man får sova i lugn och ro..

Annars så har jag skickat in ansökan på 2 jobb i Arvika..och även ringt på ett 3:e...ringt te Norge på ett jobb men fick inte tag på den jag ville..så får väl ringa på måndag igen..Ska ta måndagen igen som en dag och bara ringa och söka på massa jobb...vill bara komma ifrån Orsa snart..:/

Även satt igång en tvättmaskin och städat lite..

Erika kom te Orsa nu på kvällen..så hon kom hit så tog vi bilen och köpte pizza och godis, åkte hem te henne och kikade på Så Ska Det Låta...:)

Men e så besviken på pizzorna i Orsa..ingen som e goo längre....:S Helt smaklösa och kebabsåsen e ikke god..nee tacka vet jag Arvikas pizzor och sås..gött d ;p

Nu e jag iaf hemkommen från Erika..och glad jag blev när jag såg att jag hade öl kvar i kylen..så nu tar mig en iskall öl..gott gott :)
Imorgon ska jag börja jobba 15.00..nere på bowlingen..vet inte riktigt vad jag ska göra, men e väl säkert i restaurangen. Har fått lite xtra på helgerna bara tes jag får nå annat..vilket jag hoppas dyker upp nå snart..:)



Jaa dåå var första ölen avklarad..hade nån kvar iaf i kylen..tror jag hade en Staropramen..så blir nog en sån..sedan en bra film..min fredag kväll..händer tyvärr inte så mkt mera i Orsa..

Hoppas ni har haft en bra dag!  ♥




All my hopes and my fears
In this moment are clear
You are the one...












 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0