Ben och Jerry´s

Idag har jag för första gången smakat glassen Ben och Jerry´s..med smaken Pfish Food, riktigt goo..men mäktig så räckte med några skedar så var jag mätt..



Annars har dagen vart rätt mkt upp och ner..skickat in på ett jobb och städat lite här hemma..uscha dagarna kan vara riktigt jobbiga..trivs inte i Orsa, jobb känns sååå långt borta tes man får nå..man vet ingenting :/
Man får söka dt mesta och te slut dyker d säkert upp nå..men vissa dagar känns allt så hopplöst..

Har även kollat på en utbildning jag e rätt sugen på att gå till hösten i Karlstad..men dt e ju då..nu vill jag ha jobb och boende..

Hade vart så skönt och åkt bort några dagar känner jag..


Nu ska jag mysa ner mig med lite kvällsfika och en bra film..



~Mina Änglar~




I'm not dead just floating
Right between the ink of your tattoo
In the belly of the beast we turned into

I'm not scared just changing
Right beyond the cigarette and the devilish smile
You're my crack of sunlight..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har också varit lite krasslig, men tränade idag och det kändes bra, Imorgon torsdag menar du? låter bra för mig iaf, vi får höras gumman=) puss

2009-03-11 @ 22:46:55
URL: http://puellaparva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0