Studentfirande..

i Rättvik har vi vart på idag :) Sandra, jag och Lena åkte 10 imorse för att åka ner och fira Sandras syster på hennes dag :) Har vart rätt kallt idag, men som tur inge regn iaf :)
Tog emot Linda och sedan fikade vi lite :)

Är så många som man känner nu som har tagit studenten, men tyvärr så hinner man inte överallt..eftersom man har jobb och inte kan åka hursomhelst...men dom som inte har hunnits får firas i sommar ist ;)

Lite bilder från dagen..
  
  
 

När vi kom hem från Rättvik, så har jag vart uppe och hjälpt Sandra och Lena med smörgåstårta inför morgondagen...ska nämligen upp vid 12 tiden imorgon för student och födelsedagsfirande :) Fira Linda och även Sandra som fyller år på söndag ;)

Sedan fortsätter vi festa mot kvällen..får se om d blir en sväng ner till nya strandserveringen :)

Nu ska jag duscha och ta mig en kladdkaksbit...:)








Kommentarer
Postat av: Jessica

Såå tråkigt att du inte kunde komma till Arvika och fira med mej, hade förgyllt min dag ytterligare!

Någon aning om när du kommer till Arvika härnäst?

Kram<3

2009-06-13 @ 18:51:59
URL: http://jessicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0