Student & födelsedagsfirande

Igår var vi upp till Slättberg för att fira att Sandra fyller år idag och Linda tagit studenten :)

När alla hade kommit så åt vi alla mat och fikade :) Var riktigt mysigt, synd bara det regnade..:/
Sandra och Linda öppnade massa presenter först :)

 

Gjorde iordning en lite korg med ost, kex m.m. till Linda och Sandra fick en skål med tillhörande fat till ;)
 








Efter vi hade ätit och umgåtts så åkte vi ner till Sandra..hitta en peruk som jag fick lov att prova haha
 

Sedan begav vi oss hem till mig där vi gjorde strips och kyckling..sedan satt vi hela kvällen ute på altan och drack...o sååå mkt tok vi hade för oss, ojojoj...blev några hemska filmer och ölspel..haha även när jag springer upp och ner med skottkärra...hoppas verkligen inte grannen såg mig ;p

 
 

Haha vi toka oss och skulle göra en fulbild...ojoj


Stack ner till nya strandserveringen mot kvällen, blev riktigt fint...kommer bli mysigt och sitta ute på serveringen där i sommar och kika ut över vattnet :) 

Tog oss en öl, sedan var d 2 killar som spela dragspel och gitarr, så vi satt ett helt gäng vid ett bord, umgicks och sjöng masa låtar..riktigt trevligt :) 
 
 

Kom hem vid 1 tiden el nå hem...mådde inge bra då och inte imorse eller...att man aldrig lär sig, tog shots och svalde ner med öl..usch usch..får skylla sig själv..

Nu ska jag få i mig lite mat...är sånt tråkväder så ska väl bara kika nån film..ska upp inatt och jobba, sedan kanske d blir Norge imorgon tills på onsdagkväll..längesen man var i Jessheim nu så skulle vara roligt och komma bort några dagar :) 


Kram

 





 



 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Var Anders där och spelade dragspel? vad roligt, då hade jag velat vara där. =)

2009-06-14 @ 19:38:11
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0