Onsdag

Jaha..denna dag har väl inte bjudit på så värst mkt...har vart ner på byn med morsan och faster och gjort nå ärenden...hem och åt mat, sedan tog jag och morsan oss en tur på cykel...ca 5 km i motvind!

Vi kör ju i mkt uppförsbackar, bra träning vettu...men när man kämpar upp för den dära jäkla backen som är värst och dt är motvind...undrar man vad tusan man gör ute på en cykel nu..?! Haha jaa jag kom då hem levandes..;)

Efter den turen så hjälpte jag morsa med att plantera lite blomster ute...fint fint..sedan fick vi besök så vi har suttit och dillat lite skit...väldigt händelserik dag...

Nee nu tycker jag dt kan hända lite mera om dagarna...el det fina vädret kan komma tillbaka så man kan sola :)

Men inte långt till midsommar, sedan blir det ju Peace & Love i Borlänge...d kommer bli så roligt ;p
Sedan händer dt lite småsaker framöver...så jag får väl vänta och vänta...dt är bara dagarna som är så sega ibland..

Tror jag ska ta mig lite mat...e lite sugen på film med..
Nån som har bra förslag på nån bra komedi? :)

Jaa just d..har ju gjort hallon smulpaj idag...dt blir nog en sån bit ;)










Kommentarer
Postat av: Katarina

Men tack detsamma! Det verkar vara fart och flört i dig! gillar

2009-06-03 @ 23:37:09
URL: http://www.kattadarling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0