Måndag

Idag har vi haft en heldag i Borlänge, jag, Sandra och Erika :)

Åkte 10 imorse..kom fram 1 till Borlänge..tar inte sån lång tid, men vi stanna vid Insjön för Erika skulle uträtta lite saker på Clas Ohlson..:)

Vi hade lite tok för oss i bilen..;)

 
 

Väl framme så sprang vi inne på Kupolen i antal timmar...åt god lunch och shoppade..

Prova en mask som jag tyckte passade mig sååå bra..rätt läcker ;) El hur..?




Vid strax efter 5 begav vi oss hemåt...har ju vart cirkus här på kvällen..så vi åkte förbi och kikade på kamelerna och lamadjuren...haha

 



Min shopping för dagen blev dessa två från H&M, jag och toppar...helt hopplös ;)



Men nu ska jag lägga mig och se nån film...har lite godis som jag kan smaska på..;)

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0