Bad och Fiske

Har ju vart så underbart väder idag så åkte ner med Linda och Ellinor till stranden...låg där ett bra tag, dom åkte hem tidigare för Ellinor skulle åka hem till sig igen, så morsan kom ner och höll mig sällskap :)
Tog mitt första dopp idag och det var INTE varmt...;p


Vart och fiskat nu på kvällen..åkte upp i skogen där jag var mkt när jag var liten..:) Jag fick 21 st abborrar, en del riktigt fina :) Tror jag inte vart med om att d har nappat så mkt...:)

Synd bara att knotten kom fram mera mot kvällen..så jäkla dryga :/

Lägger upp lite bilder från kvällen och säger sedan godnatt..ska upp 03.00 och jobba...sedan blir d nog shopping imorgon :)

Torsdag åker jag till Värmland för att träffa lille Sigge <3

Ska även lägga upp lite bilder osv.. från Peace & Love, men tar dt nån annan dag, har tappat lusten lite med bloggen..kanske beror oxå på att dt är så fint väder så man vill inte sitta inne vid nån dator på dagarna..:) 

Kram
 
 


 


Kommentarer
Postat av: lisa

Vem kom på namnet sigge? :)

2009-06-29 @ 21:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0