;)

Vill ha vill ha vill ha!! ;p

 

Ed Hardy har så otroligt snygga skor..så jaaa dt blir att köpa sig ett par nu te våren..dt e då säkert :)

Sen är jag ute efter ett par ljusa slitna jeans..skulle ja vara gla om jag fick tag på ett par..ska kika runt lite..;p

Nu längtar jag te våren och sommaren..lite roligare kläder..nu måste man ju typ klä på sig tonvis med kläder för att inte frysa ihjäl när man ska gå ut..såå tråkigt :/

Längtar efter min skinnjacka och använda ballerina skor..så sköna ;)

Blir ju Sthlm nu i februari så då blir dt nog en del shopping..längtar såååå ;p

Nu ska jag se ett Vänner avsnitt sen sova..God natt på er! ♥















Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja, det får vi ta och göra..flyttat hem? kram

2009-01-19 @ 18:33:56
URL: http://pintet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0