Fredag

Ohh herregud...nyss hemkommen från skidåkning med farsan..trodde ja skulle dö från en början..inte stått på längdskidor på flera år :p Märks att man inte har tränat på lääänge..konditionen e ju på botten iaf ;p

Farsan låg några meter hela tiden före mig..märks att han har tränat hela sitt liv..även åkt vasaloppet 9 mil..men en vacker dag ska jag ta igen han..vi ska åka igen på söndag :)

Vet då en som kommer ha träningsvärk imorgon..;)

Man var ju riktigt snygg i sin outfit ;)

 

Fick hem min nya mobil igår oxå..skönt att kunna prata normalt nu :) Ska bara köpa te ett minneskort så jag kan lägga in mer musik :)

Vart in en sväng te Mora idag oxå..kom hem med ett linne och örhängen..tyckte d var rätt urplockat nu :/

Pizza har jag gjort även idag..mkt godare ibland med hemmagjort..köpte te guacamole krydda och blanda med creme fraiche..god till pizza..även kyckling :)


Nu har jag fyllt upp min "chips skål" jag fick av moster i julklapp..ska sätta mig och kika nån film nu..



Ha en bra kväll ♥

Bra låt..;)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0