26 Januari..

Nyss hemkommen från en promenad med morsan..riktigt skönt..kändes d behövdes..:) Fick mig lite tid att  tänka på allt..E så svårt och veta hur man ska göra framöver o så nu...

Men har iaf fått lite xtra jobb från februari te början av mars i Mora..sedan söker jag nu jobb i Arvika och Karlstad..få hoppas att d dyker upp nå..nog för att det är skönt och vara hemma..men kanske inte för flera månader..menar dt finns inge jobb här..sedan e dt inte så många av mina vänner som e kvar...och jag som verkligen behöver min vänner omkring mig blir dt lite ensamt te slut ;p

De flesta av mina vänner bor ju i Norge eller Arvika..:)

Norge väntar jag lite med nu..dt flesta har ju flyttat därifrån...så om jag ska dit igen så vill jag ha med mig nån iaf :)

Dt bästa vore om man bara fick ett jobb i Arvika el Karlstad och en liten lya för mig själv...guu va skönt :) Skulle blivit sååå glaa då..har alltid längtat efter att ha mitt eget :)
Men som sagt dt e svårt överallt nu med jobb..så man får hoppas på d bästa att d dyker upp nå :)

Jag blir ju snart 22 bast...och känns inte som jag har gjort nå riktigt roligt hittills..haha lite panik där..lixom jag vill resa, ha ett bra jobb, min egen lägenhet, en utbildning..en bra karl och sen även en familj...och åren går sååå fort...kändes som dt va nyss jag fyllde 18 :S

Men man får lära sig att ta vara på varje dag...;)

Tog iaf ett beslut idag..var jobbigt men d var nog dt bästa...hade nog aldrig funkat ändå annars..
Men jag finns alltid där för dig ♥



Nu ska jag roa mig att se nån bra film..imorgon e dt iaf träning som väntar..ska ner på gymmet en sväng..;p
Ha en bra kväll



Ain't it crazy when you're love swept?
You'll do anything for the one you love
'Cause anytime that you needed me
I'd be there
It's like you were my favorite drug..

The only problem is
That you was using me
In a different way that I was using you
But now that I know, it's not meant to be
You gotta go, I gotta ween myself off of you...











Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt med promenad! Jag har lunch nu så har precis varit ute och gått jag med. :)



Svårt det där med alla val man måste göra. Skoj att du fått jobb btw. Vad är det för nått? :)



puss o kram sötis

2009-01-27 @ 14:32:09
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0