Torsdag..

Tjosan...
Idag har jag vart in te Mora med morsan...kom såklart hem med en topp..helt hopplös på toppar och tröjor...kan nog snart starta en egen butik ;)

Har även kollar runt lite om dom behöver xtra personal nånstans..men e dåligt :/
Ska pröva ringa te Hotell Siljan imorgon o höra..har ju jobbat där förut..

Sedan har d vart en kille och kikat på våran lägenhet i Norge ikväll..Erika e ju där nu..o han var väldigt intresserad..så han ville helst flytta in redan på onsdag vilket e omöjligt eftersom vi måste åka ner till Jessheim och plocka ur och städa hela lägenheten..och på tisdag kommer jag vara borta hela dagen..så ja, farsan och erikas pappa ska åka ner på torsdag ist över dagen och fixa allt..så får killen flytta in på fredagen om d går bra..
Väntar fortfarande svar på d..men hoppas så vi slipper stå i den lägenheten när d bara e Erika som e kvar :p

Kommer va skitråkigt o lämna den..men va ska man göra? Har inget val..sen blir det att jag får tag på nå jobb nu framöver i Norge så får jag och Erika söka ny lägenhet.
Hon har iaf tur som har jobbet kvar..sen har hon ju iaf kompisar kvar där nere :) E många vänner därifrån nu som inte har jobb och får lov att flytta tebaka te Sverige...tråkigt :/
Men nog saknar man Norge och alla som e kvar där..:/ Det var nog det bästa som hände förra året..min flytt te Norge..förändrade mkt i mitt liv..bara till det bra :)

Så man får hoppas man får tag på jobb snart igen där..drömmålet inom Sverige så e d iaf Karlstad..det e ju utbildningen där till Nagelterapeut som lockar..e ju oxå en mysig stad och nära till alla i Arvika ;)
Men nu får man ta en dag i taget..allt löser sig nog te slut..för en sak e säker..vill då inte vara kvar i Orsa hela året..haha ;P Men dt är skönt och vara hemma lite i Dalarna oxå :)

Men nu får nog Helene säga gonatt..inte lite trött ;p












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0