Torsdag..

Mmm idag har jag inte gjort så mkt..fixat med lite småsaker..

Tycker dt är så kallt och ruggigt ute idag så tände massa ljus och la mig i sängen för att kika en film...Passengers, helt ok film..:)



Har även bakat lite..gjorde dumlekakor..sååå goa ;)
Såhär blev dom..

Före


Efter


Enkla att göra med..
Skriver receptet iaf nån vill prova på..:)


Dumlekakor     24 st     

200 gr margarin
3 dl mjöl
1 dl socker
1 tsk bakpulver
Noblesse ask

Blanda kallt margarin, mjöl, socker och bakpulver.

Låt stå i kylskåp i 30 min.
Rulla till bollar och lägg i folieformar.
Tryck ner en halv dumle i varje.
Lägg över en noblesse när kakorna är gräddade.

Låt smälta över!

200 grader i 10 minuter.


Imorgon blir det en kladdkaka med apelsinmarmelad i..spännande ;)

Har inga andra särskilda planer för morgondagen..blir väl en lugn dag dt med :)

Lördagen så fyller iaf morsan år så ska fira henne..sedan ska vi ut och äta på eftermiddagen..kvällen ska jag tillbringa med Lisa i Mora, vi ska dricka och blir säkert en utgång om vi blir sugna på d ;p

Nu funderar jag på om jag ska tappa upp ett bubbelbad..vore ju inte helt fel ;p












Kommentarer
Postat av: camilla

Haaaallllåååå!!! Då får du och lisa komma hem till min pappa på lördag såklart! Där blir det lite fest, för johanna har fyllt 18 år! Sen ska vi ut på krogen! Komsi komsi! hör av mig när ajg är i sverige jag! puss

2009-01-29 @ 22:52:59
URL: http://rudi.blogg.se/
Postat av: Elin

härligt med ljus och bubbelbad :) puss babe

2009-01-30 @ 16:58:25
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Louise

Gud va gött de såg ut väl :) Lätt att jag ska prova på de i möra :D Mums.

2009-01-31 @ 03:46:28
URL: http://louiiseandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0