Saturday Night..

Jaaaa ok..Helene kunde inte hålla sig..har faktiskt druckit lite idag..men blev bara en öl och 2 drinkar ;) Guu så gött Öl ska vara då..ohh ;P  Blev ju faktiskt bjuden på fest till Emma och hennes karl som hade fyllt 24 år :) Såå nee man kan inte tacka nej..

Har iaf nyss komme hem..dom andra drog på krogen o jag orka int följa med :p Tycker att utelivet i Mora inte e så mkt att hurra för..

Blev då riktigt generad hos Emma...guu jag spelade Guitar Hero o en del blev ju alldeles extas..haha jag kör på hard..sedan fick ja spela själv en gång på en låt som Johan inte hade klarat av för att få en te bonus låt..o den fick jag 98% på...o alla började applådera te musiken när jag spelade...guu något pinsamt..blev ju alldeles röd i fejjan ;P

Folk man int ens känner...men aa roligt att ändå ;) Guitar Hero e ju lätt världens roligaste..måste ja skaffa mig själv en vacker dag ;)

Rolig kväll iaf..dansa bugg fick jag oxå..jag och syrran gick ju faktiskt buggkurs när vi var lite mindre..;p

 



Men nu ska jag sova..

Gonatt..♥


Kommentarer
Postat av: Morgan

Hard på Guitar hero... FUSK! Men roligt är det.Jag tycker då det är svårt men har inte spelat det mer än 3 ggr. Blir nog ändring på det till veckan.



Ska kolla med min frisör sen om du skötte dig... =)

2009-01-11 @ 15:06:03
Postat av: Helene

Haha nee inge fusk här inte :p Aaa du får spela så får vi ta en match sen :)



Jaa gör d, jag sköter mig alltid vet du :p

2009-01-11 @ 23:46:00
Postat av: Therese

Nej, du missade inget på krogen heller kan jag ju säga! :P

2009-01-12 @ 16:02:05
URL: http://thereseee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0