;D

Haha jaaa vi har vart och spelat bowling nu..jag, farsan och jonas...morsan var oxå med men hon spela inte för hon har problem med armen :/ Vem vann tro? haha jag slog karlarna lätt..haha egentligen så hade vi bara 1 timme..men dom där jäkla kloten fastnade ju 2 gg..så missa ju massa tid på det..så därför fick vi 1 timme xtra :)

Fick iaf in 9 strikar på hela tiden..haha farsan kom sist ;p o han som e så tävlingsinriktad..:p Nee men d var roligt..blev bjuden på 3 ölar av Jonas med..att öl kan vara så gott? :p



Tusan..diskuterat Sweden Rock ikväll..och jag vill ju på d..men vill ju inte åka själv..så den som e sugen att hänga på mig får gärna höra av sig, vore skitkul ;p Så kan man beställa biljetter snarast ;) Är den 3-4-5-6 juni :)

Kom igen nu ;) Bra musik och härlig stämmning ;)

Nu ska ja ta nå o äta..sedan sussa..så otroligt trött man blev direkt ;P

AC/DC - If You Want Blood






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0