Onsdag..

Haft en riktigt bra dag med Emma..vi åkte in till Mora och simmade, bubblade och bastade..alltid lika skönt :) Fick även säga hej te söta Elin :)
Sedan handla vi och åkte hem te Emma där jag blev bjuden på en riktigt go lunch..mummma ;p

Blev fullkornspasta med en röra som bestod av skinka, oliver, tomater och denna goa Creme Fraiche - Fetaost och soltorkade tomater, ett måste att smakas :)  --->

Bestämde även innan jag åkte hem att nästa onsdag ska vi åka in te Mora igen..denna gång te Camilla som jag har tatuerat mig hos..Emma e sugen på en tattoo så hon ska prata med na.. och jag även boka en tid samtidigt :) Ska fortsätta på den på magen..en bra bit kvar så får ta lite då och då ;)
Planen e iaf att den ska vara klar te sommaren.. ;p

Nu ska jag lägga mig i sängen och kika lite Vänner... imorgon har jag lovat morsan att baka lite bullar och kakor te lördag eftersom hon fyller år då :) Så får se vad jag hittar på..;)

Gonatt med er alla!



Mysig låt..
Aerosmith - Angel




Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh sööötiis :) Jätteskoj att träffa dig med :) Så nu hoppas jag på att se dig en hel del framöver :)



I helgen blir det jobb, sen rätt lugnt.. tänkte mest umgås, mysa, shoppa, träna och fixa lite här hemma :) du då? puss babe

2009-01-29 @ 20:40:34
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0