Torsdag..

Mmm jaa då var man te Norge igår då över dagen...gick upp 5 igår morse o så kom vi iväg halv 7...tog 5 timmar ner te Jessheim..var sånt dåligt väglag sedan pissväg mellan Torsby och Kongsvinger..bara massa snömodd i vägen..höll på och åka ner i diket en gång där med släpet...skoj d hade vart ;S

Kom fram kring 12 tiden..Erika, Pettan och hans familj var redan där nere då..så dt var bara att börja plocka ur sängar, bord,  kläder osv...shit va mkt saker man hade plockat på sig under 7 månader då...Erika var iaf värst ;p haha

Sedan städa vi ur hela lägenheten..inte lika roligt dt då..men jag skrubba och hade mig ;p



När vi var klara med allt så åkte vi upp till köpcentret och åt mat...shit va man saknar allt i Jessheim egentligen..mysigt där :) Så var rätt tungt och lämna lägenheten och allt..mkt minnen ;p

Men jag får åka och hälsa på Sandra, Linnea, Micke, Petter och alla där framöver..vi funderar ju med kanske på att söka jobb i Oslo te våren/sommaren...inget bestämt än...får se vart man hamnar, nu har jag iaf fått lite xtra jobb här i Orsa och Mora så länge..good ;)

Resan igår hem var dryg...åkte 4 ifrån Jessheim..hemma i Orsa 22.00....lååång dag, åkte annan bättre väg hem via Elverum, Trysil, Sälen osv...men tog sin tid ändå eftersom d var halt på vägarna och tungt släp :p

Sen var d bara hem och packa av mina saker och även te Erika med hennes saker...så var lagomt trött igår när jag kom hem :p

Men nu är det gjort iaf :)

Lite bilder ifrån gårdagen och lägenheten..:)


Fick träffa min söta Sanny ♥

 



Skulle kunna skriva huuuur mkt som helst om alla minnen jag har från sommaren och hösten där..och masssa bilder..men denna låt får  sammansätta allt..den är Norge för mig..shit vikka minnen man har från den ;) haha..





Idag har jag blivit färgar i håret av Vivianne...kan visa bild senare..blev iaf riktigt nöjd :)

Nu ska jag äta lite sedan sätta mig och rensa i alllaaaaa kläder jag har..trodde d inte var så mkt ;S Men har shoppat på mig mkt under Norge tiden haha ;p

Sen får jag se vad som händer senare ikväll..;P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0