Onsdag

Mmm jaa började dagen med en riktig promenad..var ju så härligt väder :) Gick runt hela Orsa typ..avslutade med att gå in te faster en sväng..:)

Satte på mig en jacka idag jag helt hade glömt bort..kanske inte så snygg, men varmare nu när dt e så kallt ute :)


Mysig iaf :)

Ska ju komma igång med träningen nu riktigt..mitt nyårslöfte var ju att åka tjejvasan 2010 ;)
Ska därmed inte heller dricka något nu på flera veckor..får se hur det går med d..men e nog inge problem..har så fullt upp med annat som snurrar runt i mitt huvud :S Jobb, norge..våran lägenhet osv..usch usch..

Har vart rätt mkt festande nu på sistone..så jag klarar mig ett tag :)

Jag och farsan har dragit fram våra längdskidor idag..tror det var i lågstadiet jag åkte skidor sist haha..men d var bra längd än på dom...förutom stavarna..för korta, så måste köpa nya imorgon :)
Pjäxorna passa med perfekt..tur man har små fötter ;)

Så imorgon kväll så ska jag och pappa ut i elljusspåret och ta oss en tur..gött ;)

IKlippt mig har jag gjort idag med..skönt var d..kändes d behövdes tas lite..luggen var väl si sådär 5 meter lång..:S Höll på och bli tokig..;p


Nu ska jag skicka in på ett jobb jag har sett..sedan göra mig en kopp te och mysa framför tvn lite..
  
Kram kram ♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0