Måndag..

Jaa idag har man smaskat i sig tacos med mormor...sedan vart in te Mora och simmat med Lisa :) Simma iaf 30 längder..bra gjort av oss :) Tänkte bubbla oxå, men hann inte med d..solning och bastning blev d iaf :)
Gött att simma och snacka lite skit samtidigt :)

Haha hitta en gammal bild på mig och Lisa från en studenfest ;P



Det var tider det...;)



Imorgon så ska jag och morsan te Leksand på kvällen..ska nämligen få träffa en makeupartist och ska hon lära mig lite sminkningar till fest och vardag..ska bli riktigt roligt :)

Onsdag så blir det Norge över dagen..ska nämligen flytta ur lägenheten..tråkigt men måste d :/ Så jag, morsan och farsan..även Pettan och hans pappa ska åka ner och hjälpas åt..sedan på torsdagen så skulle ett par flytta in :)

Guu va tråkigt o lämna den lägenheten..den e riktigt fin och massa minnen har man därifrån med..men jaja..d blir nog bra d dära :)

Nu ska jag se lite film och försöka sova..natti natti ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0