Fyyyyyyyyyyyyyy

Uscha vikken dag..mår inte bra..la mig halv 7 imorse, knappt sovit nå nu på morgonen..helt slut :/

Blev utgång igår för mig och Emelie..spelade Guitar Hero hemma hos henne sedan gick vi på Tiki Room..blev efterfest hos Tim senare..men jag mådde inte bra på grund av en del saker..höll på och frysa ihjäl när jag skulle gå hem oxå..ojojoj vikken kväll..:S

Min mobil har gått sönder med..allt funkar men displayen e svart..ser inte vem som ringer eller nå..så har min gamla mobil nu så länge..som man typ måste skrika i för att folk ska höra vad man säger..:p

Så nu blir d att köpa ny mobil oxå...ohhhh :S
Alltid något..:p

Ska försöka pigga på mig lite..sedan kanske ta en promenad, e ju så härligt väder :)
Imorgon bär det av hem te Dalarna igen..fixa med lite saker innan vi åker te Norge igen..

Kommer sakna Arvika nu..vart här i nästan 2 veckor :) längesen jag var här så länge :)
Bästa är ju  Sammi och Julia <3 Piggar alltid upp en..

Men dröjer nog inte länge innan man är här igen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0