Dalarna igen..

Jaha då var man i Dalarna igen..åkte imorse från Arvika med buss te Torsby..där farsan hämta upp mig..tur Hanna skjutsa ner mig te buss station imorse annars hade ja frusit ihjäl tror jag och gått och släpat på min väska..förstår inte varför ja ska dra med  mig så mkt :P Känns som om jag har världens hokceybag med mig ;)

När vi kom te Mora så gick jag in för att köpa en ny mobil..så denna ska jag hämta på  torsdag för nu var allt utsålt :/

Sony Ericsson w302

Den duger iaf för mig..kan folk ringa te mig normalt igen ;)

Tungt det var att lämna Arvika då..har ju allt där, vänner, brorsan m.m...trivs bra helt enkelt :) Sen har ju hänt en del saker som har vart xtra bra dessa veckor..;)

Men nu får vi se om jag kan få mer jobb i norge..kan inte bara ha vikarie på dagis när dt e så dyrt och bo där :S
Ska ringa mina kontakter imorgon och höra lite..hoppas på d bästa..
Tänkte ju va lite ledig i sommar iaf och åka runt på festival o så..we will see..

Till hösten om man inte får tag på nå bra jobb i Norge och vill vara kvar så har jag pratat på att söka jobb i Karlstad (om det finns) sedan ta mig en etta i Arvika..pendla mellan där..skulle kännas riktigt bra :)
Men man får ta en dag i taget nu..

Nu ska jag göra lite varma smörgåsar och vila..e så trött :/
 
Sov breve Julia inatt..först kunde hon inte sova så hon log och gnydde o rörde sig hela tiden :S Så då ville hon krypa in te mig..så te slut somna hon :) sedan vakna jag inatt av att hon log och höll min hand och pratat i sömnen med haha
 



Vakna av en annan sak inatt med..men d blev jag bara gla för..:)

Idag är det bara 1 månad och 15 dagar kvar tes Sthlm och Globen;D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0