Jaaaa..ny vecka, nya möjligheter..;p
Njee..denna måndag har jag inte gjort så mkt..blev ingen träning idag utan tog 15 minuter på våran cykel här hemma..och en promenad nu på eftermiddagen..:)

Kanske..om jag tjatar lite på farsan så ska vi ta och åka lite längdskidor imorgon..skulle ju tydligen bli fint väder med :)

Min goa brorsdotter Julia har namnsdag idag..så ringt och gratta henne..


Åven pratat med brorsan om Arvika..och var inga problem att jag åkte dit när dom var bortresta..va bra att nån e där bara :)
Så nu funderar jag vikken dag jag ska åka..bra och beställa bussbiljett snarast..billigare så ;p
Men lite svårt för mig när jag inte har en aning om jobb under nästa vecka..för helst hade jag velat åkt te nästa helg :)

Så får nog ringa imorgon och kolla upp dt dära..så jag vet mera..:)

Nu ska jag kika lite Vänner tes Familjen Annorlunda börjar kl 20.00 på 4an..:)

Puss ♥



Föresten kommer Mötley Crüe till Peace & Love i Borlänge 22-27 Juni..vill verkligen dit ;)


Kommentarer
Postat av: Louise

Wiiie, va kul att du ska komma hit. när kommer du? :D

2009-02-18 @ 15:29:10
URL: http://louiiseandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0