Torsdag

Idag har dt vart en slapp dag..gjort lite små pyssel bara..:) E ju så kallt ute..imorse när jag skjutsade ner morsan till jobbet var dt 26 minus ute..hujja:/

Annars har jag sett Eagle Eye idag..riktigt bra, klart värd att ses om man inte sett den :)




Imorgon blir det nog en lugn dag...bowling på kvällen iaf :)



Imorgon är det även en vecka kvar tes man sticker te Sthlm för AC/DC, shopping och mys :) Shit va jag längtar...känner på mig dt kommer bli en toppen helg :)

Efter dt blir det nog några dagars arbete på Hotell Siljan..e ju vasalopps veckan då..massa folk överallt.. så dom behövde xtra hjälp..sedan ska jag ta mig ner te Arvika tänkte jag :)
Söka jobb och träffa folk..:)

Nu ska jag lägga mig och kika på Volbeat Live...fick frågan idag om jag ville följa med när dom spelar i Oslo 4 mars...men har inte riktigt bestämt mig än...men helt klart värt ;)

Blir det inte då så blir d nån annan gång i år..:)

Gonatt med er ♥

Volbeat - Something Else or....












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0