Torsdag

Idag har d vart en lugn dag..städat och fixat lite..;p

Följde med morsan och Maggan ikväll på en teater/sång show, riktigt bra...fick sig en del skratt ;p

Nu har jag tagit mig en varm dusch och druckit te..:)
Ska lägga mig nu och mysa med några Vänner avsnitt..sen dra ner nattmössan..en dag imorgon oxå..:p

En på teatern sa en riktigt bra sak..allt dt här pratet om GI metoder hit och dit..själv tycker jag med det bara är massa strunt..så hon sa lite roligt...man har ett bra liv om man har bra avföring haha..ett bra sexliv och mååånga skratt!

Lite humor i det..men bra sagt ;p

Nee...nu blir det att mysa ner sig under täcket..
Natti ♥
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0