Torsdag

Denna torsdag har jag vart ner te Viviannes salong här i Orsa..hjälpt till lite xtra eftersom dt skulle komma en reporter från Mora Tidning..han tog nån bild och frågade även om mitt namn så kanske med hamnar i tidningen..hoppas ikke hehe ;p

Annars har jag mest packat..och för en gångs skull så stoppa jag inte ner så mkt..måste ju få plats med allt man shoppar i Sthlm med hem sen ;p

Åker imorgon bitti 06.30 från Mora till Sthlm..framme 11.00..så kommer Erika och möter mig..för hon kommer fram imorgon bitti eftersom åker från Norge..
Sedan blir d väl lunch nånstans och shopping :)

På kvällen har vi planerat in tacos och mys bara..lite dricka kanske ;) Lördagen kommer nog ägnas mest åt shopping dt med..har ju en del ställen och besöka :) Kvällen där vet jag inte om dt blir en utgång..annars lugnt :) Vore ju roligt och träffa på Malin när vi ändå är i Sthlm..:)

Söndagen är det globen och AC/DC som gäller..ska bli grymt roligt :)
Detta har man väntat länge på..♥


Måndagen så far vi hem..jag te Dalarna och Erika te Norge :p

Känner på mig det kommer bli en toppen helg :)
Skönt och komma bort härifrån lite..

Hoppas alla får en bra helg! ♥



AC/DC ~ You Shook Me All Night Long





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0