Tisdag

Idag var jag in te Mora med morsan i några ärenden..gick även i lite affärer..hitta lite smått på rean...men ingen ide och storhandla nu när man ändå ska te Sthlm snart :) Där det finns lite roligare och mera saker att välja på..guu vad jag och Erika kommer springa överallt..haha ;p

Har även skickat ett brev till Arvika idag med en ansökan på ett jobb...så där hoppas man på dt bästa :)



Guuu så rastlös jag e...blir tokig ibland här hemma när man inte har nå att göra...och saknar alla i Arvika så mkt..:/
Jag och Sabina prata på idag om hur mysigt dt skulle ha vart om jag får mitt eget där nere..så kan vi ha massa tjejmiddagar haha ;p

Många skratt...♥

  

  

  

   

 




Nu måste jag nog ta mig något att äta..så hungrig :/ Sedan får det väl bli sängen..jag och Emma ska in till Mora imorgon te Camilla..Emma kika efter en tatuering och jag ska boka tid :)

Gjorde även en liten tavla idag..hehe skrev ut en bild jag har tagit med kameran på fotopapper och köpte en ram till..den blev lite mysig, ska gö en till senare..roligt och ha i köket sen när man får eget :)



Gonatt med er ♥










Kommentarer
Postat av: Elin

Härliga bilder :)



Vad har du sökt för jobb? Btw.. kommer du ner nått hit snart? :) puss babe

2009-02-04 @ 07:25:31
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0