Söndag..

Idag har dt vart en härlig dag igen..med stor sol :) Tog mig en lååång promenad idag..riktigt skönt..:)


Har även vart på hockey idag..Mora-Troja Ljungby..men som inte gick bra..var så nära te 4-4..men domaren var ju helt störd i huvve..guu så less man blev :/



Imorgon ska jag ner och träna tänkte jag..men skulle köpt nya träningsbyxor först..;p får se om jag hittar nå..sedan hoppas jag veckan går fort så dt blir fredag och Stockholm..:)

Veckan där sen blir dt Arvika..vet inte än hur d blir med jobb..skulle ju jobbat några dagar den veckan, men har inte hört av sig något..får ringa o kika upp :) Annars blir dt att jag åker tidigare te Arvika..:) 
 
Saknar alla där nu..♥

Hoppas alla har haft en bra dag..nu blir det en film :)









Kommentarer
Postat av: anonym

Pucken va aldrig in MOHAHAHahahahahha

2009-02-16 @ 12:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0