Måndag

Idag har dt vart en härlig dag...stor sol ute och varmt :)

Skjutsade ner morsan te tandläkarn först imorse...sedan åkte vi in till Mora..och såklart fast jag inte skulle ha något så kom jag hem med 4 toppar ;)
Men då får det bara bli jeans, skor och bikini i Sthlm...hehe jag e helt tokig i toppar..hittat alltid något ;)

Idag blev dt iaf dessa..


2 brottarlinne, svart och grått, en aprikosfärgad kofta och en svart blus :)

Solade gjorde jag oxå...synd att dt inte e bra och gö dt ofta..för dt e så sköönt..helst nu när det e så kallt och tråkigt ute :) Saknar våren och sommarn nu :)



Annars idag har jag gjort tacos te mig själv..vart ner te lilla mormor en sväng och hälsat på...kikat på Familjen Annorlunda på 4:an..rätt intressant :)

Shit att ha så måånga barn..måste ju ändå vara rätt roligt, men mkt jobb...:S
2 barn vill jag ha...men skulle dt bli 1 el 2 till så skulle dt nog inte gö nå..haha ;p

Jaa man får se...:)

Nu ska jag lägga mig och kika på Pineapple Express...se om den e nå bra :)

Godnatt ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0