Lördag

Jaaa då var dt lördag igen..och neee d händer inget speciellt...har bara hittills idag skottat snöööö..guu va less jag e på detta väder, nu vill jag inte ha nå mera...:/
Dt enda positiva e att dt blir ju iaf lite mera längskidåkning nu...

Nu blir det iaf matlagning åt farsan och mig..strips och fläskkotletter..gött, var ju lite sugen på tacos idag, men spar dt tes imorrn..:)

Senare tar jag bilen in te Lisa i Mora, vi ska kika på melodifestivalen hihi och bara slappa..skönt d :) Inte ett dugg sugen på att dricka faktiskt :) Dt räckte förra helgen..;p

Fick lov att kika nyss vad farsan skratta så mkt åt..då var dt åt den denna reklam med bebisen som tycker om Kavli Räkost..han e så sööt ;p



Denna e med lite goo..:)



Nu blir det matlagning..;)

Ha en trevlig lördagskväll ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0