Nu är det jul här i vårt hus...

...tralalala ;p Nu är det klart med allt här hemma..guu tror jag skulle bli tokig på gilangerna, när man fått upp en så åker den andra ner osv...men till slut satt dom ;p

Julgranen blev så fin så..den e så stor så den tar upp hela vardagsrummet :) Dammsugit och tänt massa ljus så nu sitter jag och myser i soffan och kikar på Leilas Jul :)

Nu inväntar jag bara julen, åker ner till Värmland tidigt på onsdag morgon och firar jul hos brorsan :) Känns lite tråkigt att åka härifrån eftersom dt är rätt julmysigt nu, men blir lika mysigt där nere med barnen ♥

Imorgon har jag fullt upp, har bjudit hem Erika och hennes mamma på mat hos oss, så jag ska laga maten och även en efterrätt, ska bli trevligt med lite julmys :)


Lägger upp bilder på hur dt ser ut hemma hos oss nu :)



~ 4 Dagar~




 














Haha Emil fick prova tomteluvan :)







Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Jag har ett grymt film tips till dig! :)

2009-12-21 @ 17:12:30
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: FATMA | sångerska

Svar: Nej den kommer inte på bio 2010 i sverige :)

2009-12-21 @ 23:13:27
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0