Måndag

Jobba inatt, sov lite mera när jag kom hem..sedan åkte jag och morsan in till Mora, handla mera juklappar så nu har jag bara 2 st kvar..skönt :)

Just nu sitter jag och myser framför tvn och kollar på Lottas jul på Liseberg och får lite julstämning :)

Har även inhandlat lite kläder jag ska ha på mig på en jullunch dagen innan julafton och en klänning jag ska ha på afton, alltid roligt med nya kläder ;)


Hoppas dessa 2 veckor går fort, för nu vill jag ha jul och få mysa med dom bästa




Kommentarer
Postat av: sabina

Jaa men de e ju riktigt mysigt, kunde bara varit lite kallare ute och snö tycker ja hade de vore ännu bättre men får väll hoppas på att de kommer snart;) ja okej va roligt:) ja men de får vi göra tycker ja, ja men klart ja ska ut!! får försöka göra nån mysig glögg kväll eller så när du är här, vore mys pys de;D pusss

2009-12-08 @ 00:00:53
URL: http://sabinasveder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0