Kallt!

Fyyyy så kallt dt är ute idag, imorse när jag skulle upp och jobba så var dt -20..nu är det -22 grader.

I Sälen var dt -30 och Idre - 35 grader..hemskt! För mig räcker dt om dt är max -10...detta är alldeles för kallt!

Ska upp och jobba inatt med och tror d skulle bli ännu kallare då...får man klä på sig riktigt ;)

Annars har vi idag åkt in till Mora..skjutsade in min faster för hon skulle julhandla lite, kom hem och slängde ihop en köttfärssås..höll på att äta ihjäl mig på fetaost..
Denna e ju så goo --->

Apetina Feta med smak av vitlök och persilja ;)

God att ha i sallader m.m...


Känns inte som fredag idag...blir iaf en lugn helg :) Skönt..

Nu ska jag mysa ner mig under täcket och se en Wallander film :)




Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Nej men hallå..jag älskar feta ost..varför har jag aldrig sett den där?! Måste testas!!!! ;D

2009-12-19 @ 20:43:02
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

hm ska helt klart ta o göra det ;D

2009-12-19 @ 22:42:17
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0