22 December

Idag har det verkligen vart fullt upp!
Bara stress... usch, men äntligen är allt klart och jag tror inte jag har glömt nå ;) Allt är packat för morgondagen, har en bil fullproppad med julklappar, fick lov att ta ner ett säte bak för att få plats!

Hann tyvärr inte ta ett långt skönt bad, utan fick bli en dusch ;p

Men nu ska jag sova, e så trött..ska upp kl. 06.00 imorgon bitti så blir väl nån timmes sömn iaf..får väl sova i bilen annars på vägen ner till Värmland :)

Tror inte jag kommer att ha tid eller lust att sitta vid nån dator nu, har nog säkert andra roliga saker att göra :)

Därför önskar jag alla en riktigt GOD JUL!

Hoppas ni får en riktig myshelg
♥♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0