Torsdag

Idag har det vart underbart väder så har suttit ute flera timmar i solen..härligt :)

Senare på eftermiddagen så åkte jag och morsan upp te Jonas för att titta på hans lamm som inte var mer än 1 vecka gamla...så fina och goa :)

 
 

Åkte hem och gjorde lite middag..så kom moster, Felicia, Jonathan och mormor och firade mig nu för dom kunde tyvärr inte komma när jag fyllde år. Fikade och pratade i allt möjligt :) Trevligt...

Imorgon är det marknad så blir väl en runda dära..ska kika efter lite småsaker..annars blir det en lugn helg för min del :) Skönt dt med ibland..Skulle velat vart ut på en springtur, men mitt knä krånglar fortfarande..men e iaf bättre än vad d har vart..så ere när man har träben ;)

Nu blir det kvällssmörgås och tvn..

Kram


~Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker ;)
















Kommentarer
Postat av: Elin

Det tycker jag låter som en toppenplan :)

puss puss snygging

2009-04-24 @ 16:24:38
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Elin

Hi hi ja hawaii är riktigt underbart :) Kommer du ner och simmar nått i veckan? :P puss puss

2009-04-27 @ 22:02:12
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0