Söndag

Denna helg har vart lugn..

Igår gjorde jag lite mera..först vaknar jag 6 på morgon av att farsan frågar om jag vill följa med och fiska..mmm neee sa jag och somna om..var ju toppenväder igår så hade säkert blivit riktigt brunbränd om jag följt med..men får ta dt till påsk ist :)

Emma kom istället en sväng till mig på dagen och hälsade på..hade med sig en skitgoo kladdkaka men lite smak av apelsin..gjort den förr och den blir ritkigt kladdig och goo :) Så vi fikade, sedan satte vi oss ute i solen en stund och snacka lite skit...;)  Får vi ta flera gånger..♥



Senare på dagen var jag in och hämtade Erika som kom hem från Idre..så vi åkte och åt på McDonalds..sen köpte vi glass och njöt av solen :)
Åkte hem och tog oss en lååångpromenad..runt hela Orsa, var riktigt skönt..

Hade tidigare släppt in grannens katt för han skulle resa bort...men när jag sitter vid köksbordet och kikar ut..så ser jag en precis likadan katt springa runt på hans gård..:S

Så då börja jag tänka om jag hade släppt in fel katt haha.. skulle ju inte förvåna mig eftersom dt e jag..;p
 Så jag tog med mig Erika och kikade om d var rätt katt inne..och d var d..för hans katt e alltid kelsjuk och vill följa med en vart man än går..den andra katten kom inte ens om man lockade på han..så d var ju tur..hade ju sett rätt roligt ut när han kommer hem så är det en helt annan katt inne hos han ;p 

Annars var dt en lugn kväll igår..kikade Robinson och myste framför tvn..


Idag är det rätt ok väder med..men inte lika varmt som igår, men tänkte ändå sätta mig i lä ute en stund..skönt :) Alla fräknar kommer fram..hehe ;)


Senare ska jag och Erika gö tacos..och även bett henne hjälpa mig att ha i färg i håret..ska se om jag hittar nån bra färg..:)


Måste ju vara fin te tisdagen..då blir d nog nämligen utgång i Sälen med Erika, Pettan och hans gäng :) Blir nog riktigt trevligt..lite roligare än att gå ut i Mora ;p




Fick lite bilder idag från Erika från min födelesedag..en bra dag, fick mkt fint..presentkort, smycken, pengar, väska, skor, 2 säsonger av Friends, massa dumle, bok och blommor :) 

Åt goo smörgåstårta, paj och bullar som jag hade bakat..väldigt go paj faktiskt..inte så söt utan rätt fräsch och syrlig..:) 


Smörgåstårtan var goo :) 


 

Nu kom Erika så nu ska vi snart ner och handla..

Ha en bra dag!


~Tomt...~


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0