~Sälen

Kom hem idag på eftermiddagen från Sälen, haft dt riktigt trevligt ;)

Jag och Erika åkte på förmiddagen igår upp te Sälen..otroligt väder, sol och varmt :)
När vi kom fram så åkte vi för att hälsa på Pettan där han jobbar..sporttältet, medans vi väntade på att han skulle sluta så åkte jag och Erika för och handla lite gott till kvällen och även äta en ikke gooo glass..älskar sandwich men själva skalet var ju hårt och torrt..fy och blä..så blev lite besviken där ;)
 

Blää för glassen..;p


Efter Pettan och Isac hade slutat så gjorde vi iordning oss och stack te Jossan och Madde för grillning och förfest :)
  

   

 

  

Haha Pertan och Isac började dansa och sjunga med dammsugarn senare mot kvällen..roliga typer dt där ;)



Sång, väldigt fint..;p



Efter förfesten stack vi te Harrys..riktigt mkt folk och trevligt :)
Imorse vakna jag med världens huvvevärk..tror jag hade sovit max 4 timmar inatt oxå..hehe men så ere ibland..


Nu har jag kikat klart hockeyn och Färjestad tog hem guldet..skoj :) Måste ju vara världens stämning nu i Karlstad..:)

Nee nu blir det duschen sen mysa ner sig i sänga..;p

Ha re bra!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0